Konzultace SharePoint Online
Základní informace
Název zadávacího postupu
Konzultace SharePoint Online
Zadavatel
Český statistický úřadSystémové číslo NEN
N006/23/V00007659
Aktuální stav ZP
Zadán
Rozdělení na části
Ne
Identifikátor ZP na profilu zadavatele
P23V00007659
Režim VZ dle volby zadavatele
Veřejná zakázka malého rozsahu
Druh zadávacího postupu
Otevřená výzva
Specifikace zadávacího řízení
Zakázka malého rozsahu
Druh
Veřejná zakázka na služby
Datum uveřejnění ZP na profil
29. 03. 2023 10:00
Specifikace podání
Lhůta pro podání nabídek
11. 04. 2023 12:00
Kontaktní osoba zadavatele
Titul před jménem
Ing.
Jméno
Petr
Příjmení
Čermák
petr.cermak@czso.cz
Telefon 1
+420 274052352
Předmět
Popis předmětu
Předmět - popis Konzultace SharePoint Online Specifikace: Předmětem poptávky jsou konzultace spojené s nastavením a optimalizací Sharepoint Online a jeho obsahu. Práce budou řízené formou samostatných objednávek na dílčí úkoly, které budou realizovány našimi pracovníky a posléze předány formou ukázky kontaktní osobě za zadavatele. Cílem je agilní práce a rychlé zapojení IT zaměstnanců zadavatele do vytváření a správy obsahu na Sharepoint Online. Konzultace budou realizovány na základě dílčích objednávek a předem domluveného rozsahu a obsahu. Místo plnění: v sídle zadavatele Český statistický úřad, Na padesátém 81, 100 82 Praha 10 Kontaktní osoba: Ing. Petr Čermák, tel: 27405 2352, email: petr.cermak@czso.cz Podání nabídky: elektronicky prostřednictvím elektronického tržiště NEN. Termín pro podání nabídky: do 11. 4. 2023 12:00 hod. Hodnocení zakázek: Jediným kritériem bude nabídková cena. Metoda hodnocení bude minimalizační a automatická. Cenu je třeba uvádět bez DPH. Termín dodání služby: Dle dohodnutého harmonogramu. Cena: Celková maximální cena je stanovena na 195 000,- Kč bez DPH – uváděna v nabídce, přičemž hrazena bude na základě potvrzeného akceptačního protokolu a řádného daňového dokladu. Výsledkem výběrového řízení bude objednávka na vítězného uchazeče. Kvalifikace: Způsobilým pro plnění veřejné zakázky je dodavatel, který: a) splňuje základní způsobilost dle ustanovení § 74 zákona, b) splňuje profesní způsobilost dle ustanovení § 77 zákona. Způsobilost lze doložit Čestným prohlášením. Zadavatel si vyhrazuje právo zrušit veřejnou zakázku bez udání důvodu.
Kód z číselníku NIPEZ
72000000-5
Název z číselníku NIPEZ
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Hlavní místo plnění
Hlavní město Praha
Kód z číselníku CPV
72000000-5
Název z číselníku CPV
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Název předmětu
Informační technologie: poradenství, vývoj programového vybavení, internet a podpora
Položky předmětu
Místo plnění
CZ010 | Hlavní město Praha |
Doplňující informace
VZ zadávána na základě RS/RD
Ne
Zadávaná v DNS
Ne
Výsledkem ZP bude zavedení DNS
Ne
Jedná se o rámcovou dohodu
Ne
Importovaná VZ
Ne
Evidence uveřejnění v NEN
Zobrazit detail | ||||
---|---|---|---|---|
25. 04. 2023 11:16 | Uveřejnění účastníků | |||
25. 04. 2023 11:16 | Uveřejnění výsledku | |||
25. 04. 2023 10:38 | Uveřejnění oznámení o výběru dodavatele | |||
29. 03. 2023 10:00 | Uveřejnění zadávacích podmínek |